FANDOM

Fernando in the Best Condition: 24 Hours in Rehtijärvi City (tuttavallisemmin FitBC:24HiRC, tunnetaan myös nimellä Fernando a legjobb állapotban: 24 óra Rehtijärvi város (unkarinkielinen versio)) on Brodude Productionsin elokuva. Fernando in the Best Condition on viisiosaisen Red Bomber Wins-trilogian toinen osa. Elokuva kuvattiin Rehtijärvellä kesäkuussa 2013 ja julkaistiin 24.6.2013.

TiivistelmäMuokkaa

Fernando in the Best Condition eroaa selvästi edeltäjästään, Red Bomber Winsista, hylkäämällä ensimmäisen osan videopelikeskeisen teeman ja kertomalla sen sijaan kaikesta, mitä tapahtuu Suomen kesäisessä illassa. Elokuva esittelee katsojille uuden henkilöhahmon, Johanneksen. Löyhä, telttailua, kaliaa ja makkaranpaistoa sisältävä taustatarina väistyy nopeasti tärkeämpien asioiden, kuten lorttojen arvostelemisen, makkaroiden pussailun ja puhelimessa puhumisen tieltä.

HahmotMuokkaa

Elokuva laajentaa trilogian hahmokaartia huomattavasti lisäämällä joukkoon uuden päähenkilön sekä lukuisia uusia sivuhenkilöitä. Kaksi kolmasosaa ensimmäisen elokuvan hahmokaartista on läsnä Valtterin ja Aten muodossa. Kolmikon täydentää uusi jamppa Johannes, joka tuo trilogiaan sen kaipaamaa mieskauneutta. 

Sivuhahmoja FitBC:ssa on paljon, ja niihin lukeutuu muun muassa Aten arkkivihollinen ja pimeyden ruhtinas Lordi "Mies" Zwitschenbauern ja joukko tason 3 bandiitteja

Katso myösMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki