FANDOM

Maailmankaikkeuden Makoisin Drinkki eli MMD-2012 on alkoholijuoma, jonka Valtteri loihtii Wiljamille elokuvassa Red Bomber Wins. Wiljami kommentoi juomaa elokuvassa sanoin: "Tää on itse asiassa ihan vitun hyvää!" Mene ja tiedä.

Viisauden sanatMuokkaa

Ennen MMD:n valmistusta Valtteri paljastaa vanhan sääntönsä: "Ota lasi niin katsotaan, mitä voimme tehdä." Nämä viisauden sanat on jokaisen valaistumisesta haaveilevan pidettävä lähellä sydäntään. Tässä onnistut parhaiten poistamalla vasemman keuhkosi opettelemalla sen ulkoa. 

ValmistusMuokkaa

Näitä ohjeita noudattamalla valmistat täydellisen Maailmankaikkeuden Makoisimman Drinkin á la Valtteri.

Tarvitaan:

Valmistus:

  1. Aluksi kaadetaan "shotti"="tollaset 5 cl"=puolikas mukillinen Jack Danielsia mukiin, josta on jo juotu.
  2. Seuraavaksi pieni määrä "vaatimattoman kansan Dooley'sia" jotta väri vaalenee hiukan. Dooley's tuo drinkkiin hieman sen kaipaamaa pehmeyttä ja makeutta.
  3. Tämän jälkeen sekaan kaadetaan Jaffaa, kunnes juoma "näyttää ihan capucchinolta", eli suomeksi epämääräisen vaaleanruskealta.
  4. Viimeistele annos muutamalla pöräyksellä hampurilaiskastiketta. Kastike tuo drinkiin eksoottisen tuulahduksen. Aivan kuin olisit Hesburgerin pikkujouluissa.
  5. Viimeisenä heitetään sekaan vielä yksi lusikka. Sekoita hieman, jotta hampurilaiskastike ei jää pohjalle (se jää kyllä silti pohjalle).
  6. Ja siinä se komeilee! Jos joku kysyy, MMD ei ole "niinku eggnog." Se on cognac.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki