FANDOM

Red Bomber Rides Again: Another 48 Hours in Valkeakoski City (eli RBRA:A48HiVC, jos olet lyhennemiehiä) on Brodude Productionsin tuottama, rahoittama sekä julkaisema taide-elokuva. Elokuva on kolmas osa viiden osan trilogiassa. Elokuva kuvattiin 26.-18.12.2013 (tasan vuosi trilogian ensimmäisen elokuvan, Red Bomber Winsin jälkeen) Valkeakoskella, Apianlahti Campingin tiloissa. 

TiivistelmäMuokkaa

Red Bomber Rides Again omaa lukuisia yhtäläisyyksiä trilogian ensimmäisen elokuvan, Reb Bomber Winsin kanssa, lisäten kuitenkin myös trilogiaan uusia, ennennäkemättömiä elementtejä. Näitä ovat muun muassa psykedeeliset, elämän salaisuuksia paljastavat vesipiippusessiot sekä menomatkan dokumentointi. Kuten Red Bomber Winsissa, on viimeisen kuvauspäivän aamu korvattu lopputeksteillä. Se on taidetta. 

Elokuvassa esiintyy myös huomattava määrä ruuanlaittoajuomapeliä ja siistejä muuveja.

HahmotMuokkaa

Henkilöhahmojensa puolesta Red Bomber Rides Again koostuu samoista hahmoista kuin trilogian ensimmäinen osa, Red Bomber Wins. Atte pitää samaa paitaakin. Wiljamin afro on poissa, mutta onneksi Valtteri vastaa elokuvan hiustarjonnasta niin hyvin, että tämä ei haittaa. Lisäksi fanien suosikki, Viiksimies tekee paluun.

Tuotanto-ongelmatMuokkaa

Elokuvan julkaisu oli suunnitteilla vuoden 2013 ensimmäisille viikoille, mutta julkaisuajankohtaa jouduttiin siirtämään, koska elokuvaohjelmistossa esiintyi epämääräisiä hl-tason ongelmia.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki