FANDOM

Red Bomber Wins: 28 Hours in Valkeakoski City (tuttavallisemmin RBW:24HiVC tai Le Bombeur Rouge Gange: 48 Heures á Valkeakoski City (ranskankielinen versio)) on Brodude Productionsin ensimmäinen audiovisuaalinen taidespektaakkeli. Elokuva kuvattiin kokonaisuudessaan 26.-28.12.2012 ja julkaistiin 8.1.2013. Red Bomber Wins on viisiosaisen trilogian ensimmäinen osa.

TiivistelmäMuokkaa

Red Bomber Wins kertoo kolmesta nuoresta miehestä, jotka viettävät aikaa jonkinnäköisessä mökissä Valkeakosken laitamilla. Elokuva etenee kronologisesti, alkaen ensimmäisen kuvauspäivän illasta ja päättyen toisen kuvauspäivän iltaan. Elokuvan 28 minuuttia sisältävät enimmäkseen Bombermanin ja jonkun kämäisen minigolf-pelin pelaamista, ruuanlaittoa sekä seinän kuvaamista.

HahmotMuokkaa

Elokuvan kolme fiktiivistä henkilöhahmoa ovat AtteWiljami ja Valtteri. Heidän lisäkseen elokuvassa mainitaan tärkeä sivuhahmo, Viiksimies, joka on mystinen universumienvälinen olento.

Julkaisu ja maineMuokkaa

Red Bomber Wins julkaistiin 8.1.2013 mullistavassa VGA Video Optimized for Small Mobile Devices-laadussa. Elokuva sai loistavan vastaanoton niin kriitikoilta kuin yleisöltäkin. Eniten kehuja saivat elokuvan tuotantoarvot, syvälliset henkilöhahmot sekä loistavat erikoistehosteet. James Nguyen kehui elokuvaa haastattelussaan sanomalla sen tuovan esiin "parhaiten vuosimallin 2008 kännyköille optimoidun VGA-laadun kaikki mahdollisuudet audiovisuaalisessa taiteessa."

Red Bomber Wins julkaistiin uudestaan HD-laatuisena kesäkuussa 2013 jatko-osansa, Fernando in the Best Conditionin, yhteydessä.

Katso myösMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki