FANDOM

Tupakkatuotteet ovat tuotteita, joiden palamiskaasuista syntyy polttajalle illuusio parhaasta mielentilasta.Tupakkatuotteet ovat läsnä, vaikkakin hyvin minimaalisesti, Red Bomber Wins-trilogiassa.

TupakkaMuokkaa

Vanha kunnon terveyskääryle eli sätkä eli rööki eli rökä on tupakkatuotteista kenties turhin ja soveltuu vain itsetuhoiseen käyttäytymiseen. Sen maku on paha, se yskittää, se haisee paskalle ja se on tyä_miästen suosikki. Siitä ei tule edes kivaa oloa. Vain aivokuolleet idiootit polttavat tupakkaa. Ja Atte, kun on kunnon gänässä.

SikariMuokkaa

Sikari eli cigaro eli Wiljamin aforismipamppu on periaatteessa terveyskääryle potenssiin 2. Se ei edelleenkään maistu hyvälle, mutta ei hirveän pahallekkaan. Se haisee paskalle. Se on herrasmiesten valinta, ja sitä tuprutellaankin kaikissa Red Bomber Wins-trilogian osissa.

VesipiippuMuokkaa

'Vesipiippu eli bongi 'shisha on ultimaattinen rentoutumisväline. Se tekee kaiken sen, missä tupakka ja sikarit epäonnistuvat, oikein. Se maistuu taivaalliselle. Se on khalifien ja marahadjojen valinta. Vesipiippu ja kalia ovat ultimaattinen yhdistelmä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki