FANDOM

Vuoden 2012 suuri juusto-onnettomuus on nimitys, jota käytetään 27.12.2012 iltana sattuneesta hengenvaarallisesta onnettomuudesta, joka lähes riisti yhden aamupala-juuston hengen. Onnettomuus on taltioitu kaikessa raakuudessaan elokuvaan Red Bomber Wins.

Tilanteen kulkuMuokkaa

Historiantutkijat ovat paikallistaneet vuoden 2012 suuren juusto-onnettomuuden johonkin kello kahdeksan ja yhdentoista välille. Wiljami istuu pöydän ääressä. Hän pitelee kädessään viipaletta aamupala-juustoa. Wiljami sanoo: "Okei. Pojat sano.. et mä saan syödä juuston." Tässä vaiheessa tilanne on jo riistäytynyt käsistä, ja aivan kuin sen merkiksi videotallenne katkeaa hetkeksi.

Seuraavaksi Wiljami on jo roikottamassa avutonta juustonpalasta Jack Danielsia täynnä olevan kertakäyttömukin päällä. Juustonpalanen lipsahtaa Wiljamin otteesta. "Ei vittu se putos sinne", huomauttaa Wiljami. 

Seuraavaksi tilanne on jo rauhoittunut. Wiljami on saanut ongittua tuon juustoista epäonnisimman, ja pureskelee sitä nauttien. Wiljamin ilme on jostain ekstaasin ja zenin väliltä. 

SalaliittoteorioitaMuokkaa

Jotkut teoreetikot ovat spekuloineet, että kohtauksessa oleva juustonpalanen ei olisi aito, vaan pelkkä lavaste. Toiset ovat sanoneet, että ovat nähneet juuri kyseisen juuston ostamassa 24-packin Koffelsia Salesta. Tämä merkitsisi sitä, että kyseinen pala aamupala-juustoa olisi UVMO.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki